- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
- Gwarancja producenta na wszystkie towary
- Bezpieczna strona zabezpieczona certyfikatem SSL
- Szyfrowane dane i transakcje
- Zaufane opinie
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
197,88 zł
Cena regularna:
204,00 zł
565,00 zł
1 119,38 zł
Cena regularna:
1 154,00 zł
610,13 zł
Cena regularna:
629,00 zł
788,61 zł
Cena regularna:
813,00 zł
399,00 zł
Cena regularna:
507,00 zł
681,91 zł
Cena regularna:
703,00 zł
Zwroty:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
adres do zwrotu:
PPHU Elampa Elżbieta Wojda
ul.Pułaskiego 84/86 paw.6
42-226 Częstochowa
Każdy zakupiony towar może być zwrócony w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Zwracający ma obowiązek zabezpieczyć wysyłany towar tak by nie uległ zniszczeniu, wypisać protokół zwrotu i wysłać go na podany adres na własny koszt. Za właściwe zapakowanie i odesłanie zwracanego towaru, odpowiada osoba zwracająca.
Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
- nie był używany i nie został w inny sposób zniszczony
- jest kompletny
- zostanie dołączona pisemna rezygnacja z zakupionego towaru,
z numerem konta na który ma nastąpić zwrot należności.
- zostanie dołączony dowód sprzedaży paragon lub faktura
- jest oryginalnie zapakowany
-zwracamy wpłaconą należność, pomniejszoną o koszt wysyłki
-po sprawdzeniu zwracanego towaru, pieniądze przelewamy na podane konto w terminie 5 dni roboczych.
Prosimy o staranne pakowanie i zabezpieczenie zwracanego towaru. Za stan przesyłki odpowiada nadawca.
Druk zwrotu towaru do pobrania:
https://wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf
Reklamacje:
Sprzedawane produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta, od daty zakupu. Paragon jest potwierdzeniem. W razie ujawnienia w tym czasie wad konstrukcyjnych, nieprawidłowego działania lampy, masz prawo złożyć reklamację, na druku reklamacyjnym/do pobrania/. Wypełni dokładnie druk i prześlij go pocztą lub na e-maila wraz ze skanem paragonu. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikłych z nie prawidłowego użytkowania towaru przez kupującego.
Pamiętaj, otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera , w razie stwierdzenia uszkodzenia paczki i towaru należy spisać z kurierem protokół strat, wypełnić formularz reklamacyjny, zrobić zdjęcia uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zdjęcia uszkodzonego towaru i powiadomić nas o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub mailowo. Protokół strat wraz ze zdjęciami proszę przesłać na maila:
elampa.kontakt@gmail.com
Tylko takie reklamacje będą uwzględniane.
Poprawne wypełnienie, z zaznaczeniem wszystkich pozycji formularza reklamacyjnego, dotyczących stanu opakowania oraz rodzajów uszkodzeń zakupionego towaru, jest warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Czas załatwienia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Druk reklamacji towaru do pobrania:
http://static.abstore.pl/design/accounts/polwent24/img/zwroty/wzor_reklamacja.pdf